Sivut

tiistai 2. helmikuuta 2010

Blackie

Noniin, sainpas tehtyä yhden kaulakorun, josta tosin ei tullut sellainen kuin ajattelin...

Olin tilannut Englannista kivihelmien kanssa myös isoja valkoisia Swarovskin helmiä. No, ne olivatkin sitten tosiaan jättisuuria. Olin ajatellut ihan sellaista yksinkertaista rannekorua, siis mustaa, jossa vain yksi isompi valkoinen Swarovskin helmi. Nuo olivat kuitenkin liian isoja rannekoruun, joten tein kaulakorun. Mukana biconen muotoisia metallihelmiä ja mustia pyöreitä sekä fasettihiottuja lasihelmiä.

Blackie


Muuten olen taas tilaillut uusia tarvikkeita..  No yllätys! Olin ajatellut niiden saapuvan jo tänään, mutta väärässä olin... Ensi viikolla pidän korukutsut muutamille kavereille, ja pikkuisen olen hinnoitellut koruja valmiiksi. Lisäksi aika on mennyt lenkkien sekä kierteisten lenkkien harjoitteluun. Vielä olisi mulla tuolla odottamassa yhdet ihanat kivihelmet, ja ajattelin ne ottaa käsittelyyn heti kun olen tyytyväinen niihin lenkkeihin. Niin, tilasin muuten ensimmäisen kerran HOPEAA... Mutta sitä tuskin uskaltaa käyttää ennenkuin oikeasti osaa ja on jälkeen tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails