Sivut

maanantai 22. maaliskuuta 2010

Kesää odotellessa :)

Jeeeah! Kotimaan uudet matskut saapui, ja enhän mä tietenkään malttanut pitää näppejäni erossa, etenkin kun olin juuri saanut poikasen päiväunille. Tämähän on sitä äidin omaa aikaa!

Olin tilannut siis muutamia värejä erilaisia vahanauhoja, riipuksia löytyikin jo kotoa. Ja siten vähän organzaa. Sen kanssa kyllä on vielä pieniä ongelmia, mutta jospa ne ajan kanssa selviäisivät :D Nämä korut on tehty nauhanpäätteillä, eli niihin tulee lukko. Nyt ajatuksissa on opetella se semmoinen nauhalukitus, eli korua voisi säädellä oman kaulan/kaula-aukon mukaan. Minä itse ainakin tykkään, että nämä tänmalliset korut ovat melko lyhyitä ja istuvat hyvin kaulaan.


Vasemmalla akaatti-kiviriipus, flame. Valkoisessa on iso Swarovskin helmi, suuri helmihattu ja vahanauhan kaverina organza. Vaaleanpunaisessa iso lasisydän ja 2x vaaleanpunainen ja 1x valkoinen vahanauha. Olin ajatellut tähänkin organzaa, mutta tilaamani vaaleanpunainen oli kyllä niin.. uh.. vaaleanpunaista :D Toki olisi tuota valkoistakin voinut tietty laittaa. Ja viimeisenä oikealla turkoosissa nauhassa suuri lasiriipus. Tajusinpas vaan tuossa juuri, että ne nauhasolmut (tai miksi niitä kutsutaankaan) toimivat vain yksinkertaisista nauhoista tehdyissä koruissa. No, tulee kai niitäkin vielä :D

Ja sit parit korvikset, nämä on viikonlopulta. Helmiäistä ja korumetallia. Kannat ovat vaihdettavissa hopeisiin.

Eihän nuokaan taas näytä kuvassa yhtään miltään. Pitänee yrittää kuvata paremmin ja viedä sit tuonne myyntipuolelle. Mä oon niin huono käyttämään riippuvia korviksia. Ja oon oikeastaan aika huono käyttämään koruja ylipäätään! :D Nyt sentään oon jemmannu muutaman korun ihan vain itselleni ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails