Sivut

keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Hidastusta...

Jooh, mites tää viikko on jo puolessa eikä ainuttakaan merkintää? Ehkäpä juuri siksi, ettei tällä rintamalla ole ehtinyt juuri tapahtumaan. Eilen kävi eräs ystäväni suunnittelemassa kaula- ja rannekorua itselleen. Oltiin yhdessä Lahden Helmimessuilla (hän siis ihan vaan seuraneitinä) ja osti sitten itselleen sieltä helmiä, joista lupasin loihtia synttärilahjaksi korusetin. Siskollaan on tulossa häät, joten jos ennen heinäkuuta valmistuisi niin hyvä olisi :D

Hirveästi on tilaustöitä työn alla. Ainut mikä uupuu on helmet! Parikin korukutsuilta saatua tilausta jumittaa ihan vaan helmien vuoksi. Tai itseasiassa kolme! Ja lisäksi on vielä se eräs hääkoru, jota pitäisi alkaa suunnitella. Mua vaan niin nyt harmittaa, kun eräs paketti on tainnut hävitä postissa. Tilasin jo puolitoista viikkoa sitten eräästä suomalaisesta nettikaupasta juuri tietynlaisia helmiä, mitä olisi tulossa yhteen tilaustyöhön. Ne helmet eivät ole vieläkään saapuneet. Olen ollut yhteydessä helmifirmaan, ja jotain ihme viipyilyä paketeissa on ollut, ja osa ei ole koskaan perille saapuneet. Mä niin kovasti tartten just ne tietyt helmet, koska en ole niitä muualta löytänyt.. Pulassa olen, jos ne eivät saavu. Onneks tämän nettiputiikin pitäjä oli yhteistyöhaluinen, ja saan ne helmet joka tapauksessa. Lähtevät huomenna kirjattuna kirjeenä mikäli paketti ei ole postin mukana saapunut. Mulle jää tästä kieltämättä vähän huijauksen maku suuhun (miten jollain voi kestää lähetyksissä niin kauan, tai miksi jollain paketteja niin häviää...), mutta - tärkeintä olis nyt että saisin helmet. Koska olenhan ne jo maksanutkin...

Nyt täällä olen illan tuhertanut itselleni jotain kivaa.. Eikös sekin ole sallittua. Kunhan jotain valmista tulee, laitan kuvaa. On meinaan eräs paita, jonka ajattelin laittaa vappupäivänä päälle, niin pitäähän mulla olla mätsäävät korutkin. Ja ihan kuin oltas menossa anoppilaa pidemmälle :D :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails