Sivut

torstai 9. joulukuuta 2010

Valkoiset avainnauhat

Tässäpä postaan koko viikonlopun edestä parit avainnauhat. Lähden huomenna Tampereelle, jonne olen kutsuttu koruineni. Esittelen korut ja pidän pienen demonstraation kuinka niitä valmistetaan. Hiukkasen jänskättää onko oikeanlaisia juttuja pakattu mukaan ja osaanko mä noista kertoa, mutta enköhän mä jotenkin selviä.. Pitäs muistaa napata kamera mukaan, että saisi jotain kuvatusta tännekin sitten...

Olen varannut myyntipöydän myös sinne mun vanhalle työpaikalle maanantaiksi. Ne pyyteli mua sillon marraskuun alussa, että tulisin vielä käymään ennen joulua. No, joulu on ihan ovella jo! Aattelin eka hoitaa tuon Tampereen keikan, ja sit loput vien sinne ex-firmalle. Sinne oon kans tehny avainnauhoja, sellaisia mitä ne kaipailee. Ja just nämä mitä nyt postaan, ovat menossa sinne. Valkoisia oon tehny sinen parit aiemminkin, mut kummatkin on viety käsistä ennen kuin olen ehtiny niitä edes myymään. Mut nää ei lähde, koska oon koko viikonlopun pois maisemista :) Loppuviikonloppu vietetäänkin sitten ystäväpariskunnan seurassa.

Tässä ekassa hopeafoliohelmiä, lasihelmiä, helmiäislasihelmiä ja muutama metallihelmi...


Tässä helmiäislasihelmiä, lasihelmiä, metallihelmiä ja muutama hopeafoliohelmi.


Näiden kuvien myötä,
Oikein mukavaa viikonloppua!

1 kommentti:

  1. Mitääh!? Et voi luvata, että valkoiset pysyy tallessa, jos tuut tänne :) Ihania oot taas värkännyt <3 Ja aivan mahtavaa nähdä jo huomenna!!

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails