Sivut

torstai 19. toukokuuta 2011

Jännitystä ilmassa

Olen tehnyt tässä suuria ratkaisuja... Minusta tulee nimittäin pian yrittäjä! Reilu viikko sitten irtisanouduin työnantajani palveluksesta ja kuun loppuun pitäisi sinnitellä. Olen perustamassa pientä terveysalan yritystä, ja otan sivutoimeksi sitten nämä koruhommat siihen. Olen vuokrannut 29m2 toimistotilan, ja sinne keittiön puolelle pistän pystyyn korupajan. En oikeasti malta odottaa kesäkuuta että pääsen laittamaan vihdoin paikkoja kuntoon! Tämä on ollut melkoista paperisotaa, ja tuntuu ettei sille näy loppua. Monta asiaa pitäisi vielä hoitaa, mutta onneksi on auttavia tahoja mistä kysyä neuvoa. Iiiks, mua oikeasti jännittää tosi paljon, mutta onneksi läheiset ympärillä ovat olleet kannustavia. Kiitos siitä heille!

Tulen tänne varmasti sitten laittamaan jotain tietoa miten homma etenee jne. Varmaan saattaa tulla joku kuvakin tästä tulevasta "helmipisteestä". Eipä tartte sitten enää iltoja myöten valvoa kotona, kun saa töiden lomassa tehdä sitä mitä haluaa :D

Nyt kuitenkin nopeasti pieni koruesittely, tässä tummanruskeita 6mm helmiäislasihelmiä, jotka ovat olleet laatikossa aivan liian kauan. Tuli sellainen olo, että pakko saada käytettyä vanhoja helmiä pois ennen kuin ottaa uusia käyttöön. Joten täältä pesee! Yllättävän tyytyväinen olen lopputulokseen, vaikken ole tummanruskean ystävä lainkaan. Tietysti tämäkin koru näyttää taas luonnonvalossa paljon kauniimmalta.


Että sellaista tänne tänään. Eletään melkoisen jännittäviä aikoja kuitenkin, tuntuu että on kääntämässä elämässä uutta sivua. Sitä on jotenkin niin tottunut tuohon varmaan tulonlähteeseen ja palkkapäivään, jatkossa se onkin muista riippuvainen mitä käteen jää. Se tässä vähän jännittää, mutta olen ajatellut pärjätä!! ;)

7 kommenttia:

  1. Unelmien toteuttaminen vaatii uskallusta, upeaa!!!!

    VastaaPoista
  2. Rohkeaa ja hienoa, onnittelut Zannis:)!!!!

    -Sanski-

    VastaaPoista
  3. Mä jo odottelinkin, että milloin kerrot täällä suunnitelmistasi. Mä on sulle kade, upeaa! Ja onnittelut rohkeasta päätöksestä!

    VastaaPoista
  4. Upea ja uskalias hyppy! Onnittelut :)

    VastaaPoista
  5. Onnittelut myös minulta..! :) Mielenkiinnolla odotetaan sitä, miten homma etenee koska itselläkin on ollut pienenpieni osa-aikainen yritys suunnitelmissa jo vähän aikaa. :)

    VastaaPoista
  6. Onnittelut vielä multakin omasta vapaudesta :). Minäkin olen tuota yrittäjyyttä kokeillut ja rasittavimmaksi osoittautui tuo tulojen epäsäännöllisyys. Sekään ei oikein mulle sopinut, että välillä saattoi olla parikin viikkoa, ettei ollut töitä ollenkaan ja sitten yhtäkkiä tein taas melkeinpä 24/7 töitä. Mutta kaikesta huolimatta hienoa, että ryhdyit tähän :)! (tulikos tästä vähän negatiivinen kommentti...)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails