Sivut

tiistai 7. kesäkuuta 2011

Into päällä!

Voi vitsit, mun uudesta työtilasta tulee IHANA!!!! Tänään saatiin pieni tehosteseinä maalattua turkoosiksi (yksi ehdoton lempparivärini), ja kävin ostamassa pitkän metsästyksen jälkeen Anttilasta verhokangasta. Vaalealla pohjalla turkooseja kukkia ja sitten parit ruskeat ääriviivat kukkakuviota siellä täällä. Sellainen ihanan raikas kangas. Tämä tulee siis jakamaan tilaa keittiön ja isomman tilan välillä.

Mutta ettei nyt mene pelkkiin firman asioihin, vielä yksi avainnauha tähän väliin. Näitä pitäisi tehtailla nyt ihan oikeasti urakalla. Laskin että näitä lukkoja olisi vielä vajaa 20 kpl. Jos tekisi osasta avainnauhoja ja osasta laukkukoruja. Aikaa ensi viikon lauantaihin. Paha nakki? No joo jos on tällaisia ihania kelejä! Olis kiva vähän saada rusketustakin...


Tässä samalla tyylillä kuin edellinen, vaan englanninkielisellä renkulalla. Helminä tummanvioletteja lamppuhelmiä joukossaan vähän kirkasta lasihelmeä. Pieni riipus lukon luona.

8 kommenttia:

  1. Tosi kaunis on tämäkin. Mistä sinä ostat noita lukkoja? Mitä olen nähnyt, niin ovat kauhean isoja. Tuntuu ettei missään noissa nettikaupoissakaan ole mitä olen selaillut.

    VastaaPoista
  2. Ihailen kyllä tätä hurjaa korutahtiasi ja upeita avainnauhoja! :)

    VastaaPoista
  3. Hei "Askartelin itte", mä oon ostanut avainlukkoja mm. täältä: http://helmiputiikki.com/index.php?main_page=product_info&cPath=67_72&products_id=315. Ihania on Sanni noi sun avainkorut. Täällä Tampereen seudulla ihmiset tuntuu herkemmin ostavan vähän pelkistetympiä versioita. Näitä tällaisia mehukkaan runsaita ois niin paljon kivempi tehdä ;).

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon SatuQ. En ole tähän ennen törmännytkään :) Nyt tilaamaan. Kiitos!

    VastaaPoista
  5. Kiitos ihanista kommenteista :)

    Askartelin itte, mä oon tainnu ostaa joskus suuremman erän Hollannista Sayilasta. Muutoinkin kyllä mitä Suomen helmikaupoissa olen nähnyt, kaikki on ollut tuota koko luokkaa, ainakin nyt esim. Helmiharakassa paikan päällä olleet (tosin ovat melko hinnakkaita siellä, niin jos enempi harrastelee, kannattaa "kilpailuttaa"...)

    Kuparikukka, katsos nyt on aikaa aina kun ei tarvitse uutta työtilaa rempata. En voi käsittää että viikon verran olen ollut jo pois palkkatöistä.. Nopeasti tämä aika vaan kuluu!

    SatuQ, kiva kuulla tuosta helmikaupasta. Pitääkin varmaan varovaisesti kurkata... Mulla olis vaikka kuinka moneen kaulakoruun nyt ideoita, mutta on varmaan tehtävä nyt näitä avainnauhoja kun tuo yksi myyntipäivä lähenee. Ettei sit ne lopu heti kesken...

    ps. Ärsyttävä bloggeri, en pääse kirjautuneena kommentoimaan. Ärh.

    VastaaPoista
  6. Zannis, kiitos vinkistä. Täytyy katella miten näitä tulee tehtyä, jos sitten kattelis muualtakin:) Mukavaa päivää.

    VastaaPoista
  7. Kaunis avainketju! Tuo renkula sopii tosi hyvin tuohon, on sitten töissäkin tärkeät asiat mielessä kun tuota kantaa ;) Ja voihan koruja tehdä pihallakin... vaikka tarjottimella kannat kamat ulos aurinkoon! :)

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails