Sivut

keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Koruilua ulkoilmassa :)

Mua vähän nyppii tää blogger tällä hetkellä, kun en pysty kommentoimaan teidän ihaniin kommentteihin omalla nimimerkillä. Vaikka yritän kirjautua google-tilin kautta, niin se heittää mut anonyymiksi. Ärsyttävää.

Olisin nimittäin edelliseen postaukseen käynyt Miinalle kommentoimassa, että tänään tosiaan olen tehnytkin sen, että roudannut helmilaatikot ulos terassille. Fb-sivuille laitoin kuvankin siitä, ja voinhan sen vaikka tänneki tuoda.

Sain valmiiksi ihan kivan määrän koruja, mutten ole ehtinyt niitä kuvaamaan, ja katsotaan kuvaanko kaikkea. Olin ajatellut että mulle jää tässä pari viikkoa aikaa tehdä koruja sinne suureen myyntipäivään, mutta tuo firmahomma on vienyt yllättävän paljon aikaa. Lisäksi meillä on täällä pieni vesirokkopotilas, joten huomenna en pysty sitten helmihommia päivällä tekemään... Mietin jaksaisinko vielä kaivella jotain laatikoista esille, nyt ne ovat typerästi työhuoneen lattialla sekaisin. Jos vaikka valkkaisi jotain mistä sitten seuraavaksi alkaisi jotain tehdä. Se helmien järjestely on myös aika mukavaa puuhaa ;)

Mutta laitetaas nyt joku korukuva vielä tuolta kätköistä, mitä ei ole ennen esitelty...

Eli tässä pitkästä aikaa mutkaputkia ja foliolasihelmiä. Jatkoketjulla voi säätää.

Jos nyt menis hetkeks vielä kääntelee noita helmiä tuonne... sit vois lähtee kastelemaan kasvimaata ja istutuksia :)


1 kommentti:

  1. Mä taas en pääse kirjautumaan siitä perus-kirjautumissivulta vaan täytyy ensin mennä oman blogin sivulle ja sieltä sitten kirjautua. Tökkii tosiaan.

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails