Sivut

torstai 21. heinäkuuta 2011

Toripäivä tulossa

Iiks. Varasin sit ekan kerran toripöydän, jonne ajattelin koruineni raahautua. Tai niin, toripaikan lähinnä, koska pöydät pitää olla omasta takaa. Tuo vähän mietityttää, kun ei ole mitään fiksua kasattavaa pöytää, mutta eiköhän tuo jotenkin järjesty. Helmilootat eivät pursuile erityisemmin sen yhden melko hyvän myyntipäivän jälkeen, enkä hirveästi uusia ole ennättänyt tekemään. Mutta menenpä nyt ekan kerran kokeilemaan, että onko edes kiinnostuneita ja kannattaako toripäiviä varten panostaa.

Työrintamalla on ollut osin kiirettä, osin olen pitäny lomapäiviä ja ollut pojan kanssa kotona. Koruja en ole kovin ehtinyt tekemään kun työpäivisin on ollut asiakkaita niin ettei luppoaikaa ole juuri jäänyt. Jotain pientä on kuitenkin taas työn alla ja jossain vaiheessa ehkä taas enemmänkin kuvia...

Nyt esittelen tällaisen ruskean korun siemenhelmistä ja lasihelmistä. Tästä tuli ihan kiva, vaikka ruskea on vieläkin sellaisia värejä joista en oikein osaa mitään kaunista tehdä. Johtunee varmaan siitä että ruskeita helmiä ei hirveästi vain ole tullut haalittua..
Olen nyt vielä pidättäytynyt tilaamaan sieltä ihanasta Kiinan kaupasta, ja päätin mennä mukaan Helmetin yhden suuren helmikaupan kimppatilaukseen FireMountainGemssille. Tilasin nyt ensikertalaisena ihan vaan jotain pientä,  helmihattuja ja ... helmihattuja! Alkoi lyödä pää tyhjää että tilasinko juuri muuta kuin helmihattuja :D Näitä olin tilaamassa sieltä Kiinan kaupasta, eli kaksiosaisia helmihattuja. Suloisia!


Tilasin nyt sitten sieltä kimppatilauksen mukana näitä ja jotain muuta eläintä, olisiko ollut kissaa... Mutta kalliimpia ne siellä oli, kun tuo Kiinan kauppa mitä katselin, on tukkukauppa, ja siellä on paljon isommat myyntikoot ja aika edullista.

Sitten. Mä oon rakastunu. Mä haluan Pandora tyylisistä helmistä rannekorun! Tiedän että oon aivan jäljessä aikaani mutta oon niin rakastunu niihin helmiin! Ja etenkin siihen että sais laitella mieleisensä. Katsoo nyt saanko toteutettua tämän haaveeni.. Näitäkin sieltä Kiinan kaupasta oon kuolannu - tulisivat isommassa erässä ja mietin että jos saisi niistä jotain myyntiartikkelia muiden korujen ohella firmalle... Mut katsotaan nyt kannattaako ihan kaikkea alkaa haalimaan. Harakka mikä harakka. Pandora-helmissä vaan on ihanasti bling-blingiä! Ja olis kivaa vaihtelua ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts with Thumbnails