Sivut

maanantai 19. tammikuuta 2015

FB arvontaa!


Voi ei, olen ihan unohtanut mainostaa, että facebookissa on käynnissä arvonta! Arvonta-aikaa on vielä koko huominen tiistai. Käykääpä osallistumassa täällä ja pääsen sitten keskiviikkona arpomaan. Palkintona on siis kolme vapaavalintaista magneettia.




Mikä on siis sinun suosikkisi?

Lisäksi tein yhden avainnauhan, joka on kuin karkkinauha! Synteettisiä turkooseja ihanissa väreissä. Herkullinen!

Tuleeko teille koskaan "pakkomielteitä", että jotain pitää testata? Ihan niin hirveää, ettet pysty ajattelemaan mitään muuta? Kun ostin BigShot laitteeni, ajattelin etten mä nyt ainakaan mitään kortteja ala tehdä, vaan ihan sitä huopaa leikkaan mitä nyt ekana ideana oli. Vaikka oon ollut "hulluna" erilaisiin paperilehtiöihin, joissa on kauniita kuvia, ehkä vähän rinnastettavissa kun oon hulluna kankaisiin, tai vaikkapa just helmiin, niin ajattelin että se korttiaskartelu (ja etenkin leimailu) on jotenkin niiiin vaikeaa. Ja olihan helmiharrastuskin alussa just sellasta, että iltaisin nukkumaan mennessä, helmet pyöri silmissä ja ne parhaat ideat töihin tuli nimenomaan yöllä kun olisi pitänyt nukkua :D Mä olenkin nyt viikonlopun tuijotellut youtubesta korttiaskarteluun liittyviä tekniikoita ja nyt sit olen tehnyt ensimmäiset leima-hankinnat. Apua. Lähteeköhän taas mopo käsistä?? Nyt on sitten sellanen "pakko-päästä-Sinooperiin"- tunne. Kun tiedän että siellä on jotain leimausjuttuja. Vaikken mä mistään mitään ymmärrä, kiva päästä hipeltämään. Siitähän se sitten taas alkaa ;)

3 kommenttia:

  1. Mulla iskee..sukkahulluus aina välillä :) Huomaan ostelevani sukkia ihan hurjasti koko perheelle... sitten mulla on älytön pellava kangas kasa.. ja koneeseen en ole koskenut.. vuoteen?? Ihan ihme touhua! Kauniita nuo kaikki magneetit! Ja avainnauhakin :) Kivvaa tiistaita sinne!

    VastaaPoista
  2. Hah, tiedän kyllä tunteen kun johonkin hullaantuu! :D Kumma homma ettei sitä hullaantumista ikinä saa kanavoitua vaikkapa opiskeluun tai töihin.... Korttiaskartelua en ole kokeillut (no mitä nyt siis joulukortteja askartelen kartongista tai valmiskorttipohjista) mutta minun mielikuvissa se on tosi kallista. Pitäisi varmaan kokeilla. :) Laitahan tuotoksia sitten tännekin esille ;) On niitä kiva aina katsella vaikkei itse osaakaan. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että on muitakin jotka hullaantuu :D Mutta totta, miksi sitä ei voi hullaantua vaikka siivoamiseen, tai pyykkäämiseen. Tai tai tai... :D
    Katsotaan tuleeko mun korttiaskarteluista yhtikäs mitään. Ehkä haukkaan taas ajatuksissani liian suuren palan!

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails